Friday, August 13, 2010

GENG MPDCG YANG DULU DAN SELAMANYA



Malam ni cukup free utk aku citer ttg majlis penghuni desasiswa cahaya gemilang yg tidak pernah gental dalam menjaga kebajikan dan apa sahaja demi desa tercinta. walaupun ada muka baru yg datang tapi muka2 yang ada dalam gbr ni tidak pernah hilang idea dan tenaga utk disumbankan kepada desa. malah mereka juga adalah cikgu kepada junior2 yg baru menikmati alam kerja di MPDCG. kejayaan demi kejayaan telah dicipta utk dirai bersama. masih segar dalam ingatan aku bila desa CG berjaya menjalankan projek impiam aku iaitu CG FUN HOUSE dibawah pimpinan sudara syahid. ketika itu, letih seperti debu jer.. nikmat kerjasama mmg kental dalam diri mereka. dulu mereka ni kurus jer... sbb happy sgt dalam mpd tu yg ramai jd chabi2... walau apapun TAHNIAH aku ucapkan kerana kalian mmg hebat dan berjiwa patriot..huhuhuhuhuhuhu...tak ada kena mengena langsung. apapun aku doakan kalian berjaya dunia dan akhirat.

1 comment:

  1. kuang asam punye wari..dulu kurus??mau tak kurusnye....banye bebenor keje..haha..aku n da gang pon hepy jugak..bile imbas kembali cg fun house yg menjadi...dan umah tot yang kite menangi...fuh!!!bile ingat balik....mase tu mcm pakai kuasa kuda lak...xpenat pon..epy2 je...hahaha..

    ReplyDelete