Friday, August 20, 2010

Geng Cahaya Gemilang



Bila sebut sahaja  desasiswa cahaya gemilang, mesti teringat akan desa yang dekat dengan taman durian valley usm. tapi bukan tu yang aku nak citer sebenarnya.... dari tahun satu hingga akhir ini aku tak pernah tukar desa. bukan sebab desa nya yang bagus tapi penghuni desanya yang begitu sporting buat aku tak boring ada di desa. bila tiba musim EPL penuh bilik TV dan bila tiba exam.... bilik study ketat dengan org. apa yang best aktiviti yang ada di desa buat aku jadi busy jer hujung minggu. penghuni desa CG ni boleh dikatakan mempunyai minat yang pelbagai......ada yang minat burung, barang antik, computer, bola, hiasan fesyen, motor, kereta dan macam2 lagi... letih kalau aku nak sebut semua. setiap petang penghuni dia akan turun ke padang bola keranjang utk main futsall dan kat situ boleh dgr suara mereka cam duk dalam gua.. kuat giler... petang juga ada yang ambil kesempatan utk karaoke lepas geram pada study atau asgmt atau awek yg buat perangai atau boring yg tiba2 dtg.. letih aku nak citer pasal desa ni.. korang dtglah sendiri tgk ya. salam....

No comments:

Post a Comment