Monday, August 9, 2010

Geng Baju RM10

gambar ini adalah kenangan ketika pesta konvo di usm. kami semua memakai baju yg berharga RM10 jer.. tapi semua nampak smart jer kan? apa yg aku nak citer ialah, kawan2 aku ni semua baik dan ada matlamat yg sama iaitu ingin mengalahkan pasukan armada fc dalam futsall yg kami main petang2. yg baju hijau tu aslam bhai... atau forlan, baju merah tu dayat @ ramires, baju oren plak safarin @ ronaldo, baju kuning tu plak daus @pique.yang kat sebelah aslam tu tevez dan aku pula adalah suarez..heheheheh... kononnya satu team hebat jgklah.. tapi asyik kalah jer kalau main dgn geng armada. apa tak nya, skill byk sgt cam cerita shoalin soccer...huhuhuhuhu. apapun aku tak pernah berhenti ketawa sejak ada kawan macam mereka ni. ada jer citer2 kelakar.. kalau ada yg masalah kami kongsi n support. so,kalau ada yg berminat nak sokong team kami dtglah usm dan jumpa di padang futsall. jangan lupa bawa payung tutup muka tkt malu plak nanti..heheheh sampai disini dulu lah.. aku nak pi mam dulu... salam semua.

No comments:

Post a Comment